Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2009 22:11 - Какво е МАРКЕТИНГ?
Автор: basst Категория: Забавление   
Прочетен: 7715 Коментари: 28 Гласове:
3

Последна промяна: 30.10.2009 22:44


Хората често се питат за разбираемо обяснение на това:  "Какво е маркетинг?". Може би следните аналогии ще  помогнат да си изясним това  понятие..
:):):)

image
  1. На прати виждате красив млад мъж. Отивате при него и му казвате: "Аз съм фантастична в леглото"...
Това е Директен маркетинг!

2. Вие сте на парти с приятели и виждате красив млад мъж. Един от Вашите приятели отива при него, сочейки към Вас и казва: "Тя е фантастична в леглото"...
Това е Реклама!

3. На парти виждате красив млад мъж. Отивате при него и искате телефонния му номер. На следващия ден му звъните и казвате: "Здравей. Аз съм фантастична в леглото"...
Това е Телемаркетинг!

4. Вие сте на парти и виждате красив млад мъж. Поизправяте се, оправяте тоалета си и пристъпвате бавно към него. Сипвате му чаша питие, подавате му я  и с репликата "Може ли?" - изглаждате гънките по неговата вратовързка, докосвайки леко с тяло ръката му... След което небрежно подхвърляте: "Между другото, аз съм фантастична в леглото"...
Това е Връзки с обществеността!

5. Вие сте на парти и виждате красив млад мъж. Той се приближава към Вас и казва: "Чух, че сте фантастична в леглото"..
Това е Разпознаване на марката!

6. Вие сте на парти и виждате красив млад мъж. Убеждавате го да се прибере вкъщи с Вашата приятелка..
Това е Представител по продажбите!

7. Вашата приятелка не може да го задоволи, така, че се обажда на Вас...
Това е Техническа поддръжка!

8. Вие сте на път към организирано парти, когато осъзнавате, че в къщите, покрай които минавате, би трябвало да има красиви млади мъже. И така, покатервате се на покрива на една от тях, установявате се в центъра му и изкрещявате с пълно гърло: "Аз съм фанстастична в леглото"...
Това е Спам!..

image

  УСПЕХ НА ВСИЧКИ В УСВОЯВАНЕ НА ЗНАНИЯТА В ОБЛАСТТА НА МАРКЕТИНГА!
:):):)





Тагове:   маркетинг,   Какво,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malkiatprintz - Готино, на прима виста се сещам за ...
29.10.2009 22:45
Готино, на прима виста се сещам за две допълнения:

1. Вие сте на парти и вървите с тефтер в ръка след красив млад мъж и записвате кратко отисание на жените, които заговаря – това е маркетингово проучване.

2. Вие сте на парти, виждате красив млад мъж, приближавате се, отпивате от бутилката, която държите в ръка, подпирате се с ръка на рамото му и казвате: "Душкоу, найш ква съм у кревата! Ща скъсам бе, сладур!" – това е антиреклама.

3. Вие сте на парти, забелязвате красив млад мъж, който допреди малко е разговарял с друга жена, приближавате се и казвате: "Тази не я бива в леглото" – това е нелоялна конкуренция.

4. На прати виждате красив млад мъж. Отивате при него и му казвате: "Аз съм фантастична в леглото", а той започва да се целува със своя приятел – това е погрешен таргетинг.

:):):)
цитирай
2. basst - ХА ХА ХА! Добър сиииииииии, Прин...
29.10.2009 22:55
ХА ХА ХА! Добър сиииииииии, Принцеееееее!!!!!!!! Нали знаеш за благодарностите..... на колене.....и т.н.
Я виж тези две рекламки..........:):):)

http://www.youtube.com/watch?v=v3gVhdkC5p0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=QETXmCmYL8k&feature=related
цитирай
3. malkiatprintz - Знам, знам за благодарностите :) А ...
29.10.2009 23:09
Знам, знам за благодарностите :) А рекламките са готини :)

Ето още нещо готино ;)

http://www.youtube.com/watch?v=zKAW96N-Vms&NR=1&feature=fvwp

http://www.youtube.com/watch?v=g_ySo29c-Gg&NR=1

:):):)
цитирай
4. basst - Хи хи! Ама добър ли е, а?. . . . Адам. . . ...
29.10.2009 23:20
Хи хи! Ама добър ли е, а?....Адам...с чупка в китката...и къс, цветенце с пръстчетата на крачета на фона на падащата вода..мммм. красота!!! И ти така да се научиш...знаеш ли колко фенки ще имаш...:):):)
А другия къв е танцувален...малииииииии....:):):)

http://www.youtube.com/watch?v=ne7DXroHg7c&feature=related
цитирай
5. basst - http://www. youtube. com/watc...
29.10.2009 23:25
http://www.youtube.com/watch?v=VBVqNRns3bI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=qWPQ81DocSo&NR=1&feature=fvwp

http://www.youtube.com/watch?v=pqn-Vwu1NjU&feature=related


:):):) Виж това....
цитирай
6. malkiatprintz - Хахах. . . . не, едва ли ще придобия ...
29.10.2009 23:33
Хахах.... не, едва ли ще придобия тоя финес :):):) Така и ще си остана без фенки :) Обаче едно от клипчетата ме замисли... тоя моя що ли си играе с трансформъри, бионикъли, бакугани и какви ли не руги роботи и чудовища.... малейййй.... ужас! :):):):)

http://www.youtube.com/watch?v=vheXSay6LIU
цитирай
7. basst - Хи хи хи ! Дребното каза. . "...
29.10.2009 23:42
Хи хи хи ! Дребното каза.."Мамо, продължавай да риташ копера в офиса и виж кво ще ти направи"..:):):)

А това е специален подарък за теб, Принце, за лека нощ...
http://www.youtube.com/watch?v=lV9op-vmgRs&feature=related
цитирай
8. malkiatprintz - Мерси :) Лелеее. . . . и сега, каква ...
30.10.2009 01:33
Мерси :) Лелеее.... и сега, каква лека нощ? :):):):)
Това пък ти го пращам за добро утро,с пожелания за един ден изпълнен с.... :):):)

http://www.youtube.com/watch?v=njoUhvpRVbA
цитирай
9. martito - :)))))))))))
30.10.2009 08:24
Ей сега вече всичко ми се изясни:))))))))))
цитирай
10. basst - malkiatprintz
30.10.2009 08:34
Как каква?! Сухи тренировки....:):):)
А какво добро утро..? Знаеш, че тук не мога да гледам нищооооооооо!!! Ще се дразним ли сега, какво?...:):):)
цитирай
11. basst - martito
30.10.2009 08:35
А така! Важното е да няма некомпетентни....особено и с допълненията на Принца..... в 10-ката сме!!! :):):)
цитирай
12. kass - basst
30.10.2009 13:24
ха - ха, сега остана да намерим красив млад мъж...
цитирай
13. malkiatprintz - Аман от сухи тренировки! Хехехе. . . ...
30.10.2009 15:36
Аман от сухи тренировки! Хехехе.... то и ти трябва да потренираш, обаче, защото

basst написа:
Нали знаеш за благодарностите..... на колене.....и т.н.


А онова клипче дава добра нагледна представа :):):) Ама то ще стане вечер и ти ще си видиш поздравчето ;) :):):)
цитирай
14. basst - kass
30.10.2009 18:09
Оха! И го метнахме да си отренираме познанията по маркетинга...:):):)
цитирай
15. basst - malkiatprintz
30.10.2009 18:13
Щом трябва! Ще тренирам! Пък и след това, което видях и на двата клипа...моя и твоя...май друго не ми остана....:((((((
Обаче нещо леко ме притеснява .... що са само мъже.... да не е нещо от клипчето Адам и Ева...щот иначе язък ми за тренировката на езичето..:):):)
цитирай
16. gothic - Хм,
30.10.2009 18:16
неизбродими са дебрите на съвременния маркетинг :)
цитирай
17. basst - gothic
30.10.2009 18:25
Мдам! Знае ли човек от къде ще научи нещо? Важното е да го разбере...пък по какъв начин....:)))
цитирай
18. basst - Касс, май го намерихме. . . Виж тук. . ...
30.10.2009 22:45
Касс, май го намерихме...Виж тук..:))

http://www.youtube.com/watch?v=sCHzfqckTpE&feature=related
цитирай
19. malkiatprintz - Обаче нещо леко ме притеснява. . . ...
31.10.2009 01:45
basst написа:

Обаче нещо леко ме притеснява .... що са само мъже.... да не е нещо от клипчето Адам и Ева...щот иначе язък ми за тренировката на езичето..:):):)


Ейййй... това, жените, все недоволни! Аз се грижа за удоволствието на дамската половина, ама – на! Пак забележки! Пък и има и две жени: на 2.06 и на 4.03 мин. – аз съм скромен ;) Обече се замислям: вярно, че мъжете в моето клипче са много, обаче при две жени, тия ахмаци като ги гледам само се трепят и нула внимание не им обръщат... Абе въобще – и мъжете едни, и жените.... тури му пепел. Ама нищо де, ти тренирай, все ще се справя и с три ;) :):):):):)

А за последното ти клипче – ето така се получават модните открития при фризурите :):):)
цитирай
20. malkiatprintz - А и още две допълнения: Вие ...
31.10.2009 01:56
А и още две допълнения:

- Вие отивате на парти, на входа виждате красив млад мъж, приближавате се и му казвате: "Аз съм фантастична в леглото!", а полицаят ви арестува за неморално поведение – това е несъобразяване с пазарната конюнктура;

- Вие отивате на парти, където празнуват феновете на победилия футболен отбор. Още от вратата изкрещявате: "Аз съм фантастична в леглото!" – това е откриване на незаета пазарна ниша.

:):):)
цитирай
21. basst - Ха ха !Явно си продължил да твориш. . ...
31.10.2009 10:57
Ха ха !Явно си продължил да твориш..обаче без мен..:((( Е, не съм ли права - при такива прекрасни мъже, те само един на друг обръщат внимание... а ние, с гайдите, където тренираме усърдно к,во прайм, а? ( да не говорим, че като го вързах на фльонга не мога да го развържа после доста време, но това е друга тема...:):))
В твоя ред на мисли да добавя още едно:
Вие отивате на парти, на входа виждате красив млад мъж, приближавате се и му казвате "Аз съм фантастична в леглото"... В този момент идва полицията и Ви арестува за склоняване на малолетен към проституция....:):):)
Това е грешна преценка на пазарната конюнктура на база експертни оценки!...:)
цитирай
22. kass - basst
31.10.2009 11:25
О, Баст, мдаааа и котето си го бива, ммм мнооого сладко бих казала...
цитирай
23. basst - kass
31.10.2009 13:05
Налиииии?... И как сладко каза мяуууууу.... Идва ти да отидеш и да го гушнеш....:Р..:):):)
цитирай
24. diso - Без маркетинг не ставааа
31.10.2009 19:10
Остава да си изберем какъв:))
цитирай
25. basst - Изборът е богат...:):):)
31.10.2009 20:03
Изборът е богат...:):):)
цитирай
26. basst - В краен случай винаги можем да ра...
31.10.2009 20:19
В краен случай винаги можем да разчитаме на ...

http://www.youtube.com/watch?v=9pXBvYtpffc&feature=related

:):):)
цитирай
27. malkiatprintz - Ъъъ. . . . Басст, по-добре да не ра...
01.11.2009 08:21
Ъъъ.... Басст, по-добре да не разчитаме на това, че отиде монитора.... :)
цитирай
28. basst - Ъъъ. . . . Басст, по-добре да не ра...
01.11.2009 12:55
malkiatprintz написа:
Ъъъ.... Басст, по-добре да не разчитаме на това, че отиде монитора.... :)


Хи хи ...Само ще го облизваш...друго - не!
А може и това...:Р

http://www.youtube.com/watch?v=vb9GPr_FeCM&feature=related
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: basst
Категория: Други
Прочетен: 1268477
Постинги: 72
Коментари: 2004
Гласове: 2533
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930