Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2010 10:08 - Баби и дядовци на SPIRIT OF BOURGAS
Автор: basst Категория: Други   
Прочетен: 20482 Коментари: 31 Гласове:
18

Последна промяна: 12.08.2010 11:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Бургас пуска с гръм и трясък духа от бутилката. 40 000 фенове ще щуреят от утре в морския град на големия купон Spirit of Burgas. Над 100 знаменитости ще държат висок градуса на напрежението. 7 сцени изникват на плажа. Главната е широка 25 и висока 17 метра. За първи път се вдига подобно съоръжение край брега - едно от 9-те подобни, произведени и използвани в цял свят.
За тези, които желаят да присъстват, това е програмата:

image

     Освен очакваните 40 000 хиляди фенове, които ще се струпат в Бургас, незнайно защо, Община Бургас реши да раздаде БЕЗПЛАТНИ БИЛЕТИ на пенсионерите, като обезщетение заради шума в района?! Това само някой болен мозък може да го измисли...
  Още от 9.50 ч. цели десетина минути преди обявения час, възрастни мъже и жени се тълпяха и не даваха "пиле да прехвръкне" или "недай боже" някой да ги пререди, за заветните билети.... 
   Да ги пита човек, за какво им са тия билети?!  .Дано да издържат на напъна от музиката и на натиска на феновете.....че току-виж влязъл на концерта, но не излязъл.....И после....не са взети мерки за сигурност!!!
   Но пък от друга страна - те са Издръжливи!!! Като БЪЛГАРСКИТЕ ПЕНСИОНЕРИ няма нийде по света - карат с по 100 лева на месец, не ядат, не пият, на лекар не ходят, защото не могат да си го позволят.... Защо пък да не могат един SPIRIT да издаянят....
Освен това - Общината се е погрижила...осигурила им е жилища...

image

Така че....
ФЕНОВЕ - ПЕНСИОНЕРИ....
ОЧАКВАМЕ ВИ........


 





Тагове:   Spirit,


Гласувай:
18




Следващ постинг
Предишен постинг

1. 0rth0d0x - е неее-ти ми счупи главата, ха ха ха
12.08.2010 11:51
пенсионерите ще зарадват внуците явно.
идеята е добра, баба ми се е редила за билети за мен например-много колоритна гледка беше.
Обучих я даже да пита има ли билети за Кататония и Анатема, тя казала със перфектен английски акцент:
-Имате ли билети за Кататония и...ммм...Амин
:)))
цитирай
2. basst - Baby, Следващият път да се поста...
12.08.2010 12:36
Baby,
Следващият път да се постараеш повечко.... Ускорен курс по английски на всички бабета.... да са ни живи и здрави!!! :D Паметник на незнайта баба требе да има....
Не знам дали ще са за внучетата или ще ги продадат, че да спечелят някой лев...:(
цитирай
3. tit - Ей, туй - младите сте страшни!:)))
12.08.2010 13:01
Що да не поданси една бабка на Продиджи?
Имаше една седемдесе и намсиколко годишна, дето се вихреше по дискотеките в Ню Йорк през седемдесетте. Наште баби да не са по-долу!:))))
Твоето предположение е по-вероятно - за жалост! Ще ги продадат...
Тъй че - купон ще има за всички!!!:))
цитирай
4. basst - Tit, Слънце, нямам нищо против. . . и ...
12.08.2010 13:24
Tit, Слънце, нямам нищо против...и аз не съм от много младите.....
Но като гледам бабите около мен как едвам дишат в тая жега, а тук при нас е АД, просто си ги представям утре на PRODIGY..... :D Както казва един, обичан от мен, блогър: ""Ти знаеш ли как след метъл концерт съм имал мускулна треска на врата от махане на тая глава", си представям тия баби като замаат два пъти с глава - трети няма да има....щот кръвното .....:)
цитирай
5. 0rth0d0x - gothic ли бе, бейб? :)
12.08.2010 13:41
basst написа:
Tit, Слънце, нямам нищо против...и аз не съм от много младите.....
Но като гледам бабите около мен как едвам дишат в тая жега, а тук при нас е АД, просто си ги представям утре на PRODIGY..... :D Както казва един, обичан от мен, блогър: ""Ти знаеш ли как след метъл концерт съм имал мускулна треска на врата от махане на тая глава", си представям тия баби като замаат два пъти с глава - трети няма да има....щот кръвното .....:)


той наистина покуфя доста на София рокс, ха ха-машина е!
цитирай
6. basst - Не, Бейб, ТИИИИИИИИИИИИИИ :D ...
12.08.2010 14:37
Не, Бейб, ТИИИИИИИИИИИИИИ :D
Помниш ли в Кривото като си говорихме за танците и аз ти обяснявах, че за мен музиката е свързана с танца..... и тогава дойде твоята върховна реплика за мускулната треска на врата след метъл концерт...:))))))))))))))))))))
Но мисля, че и Пацо влиза в това число...;)
цитирай
7. tit - :))):))
12.08.2010 16:19
Повечето баби имат нервни тикове - няма да се озорят!:))
Аз така и не се научих да куфея...
Дано издържат в жегата - и при нас е ад, жив човек нама по пътищата, а ще става още по-горещо!
Надвечер край морето е хладно, обаче - приятно прекарване!:))
цитирай
8. basst - Нищо от нийде не повява. . . . :( Но ...
12.08.2010 16:30
Нищо от нийде не повява....:(
Но иначе се стараем..да си го изкараме, колкото се може по-приятно ;)
цитирай
9. basst - И Пацо май си пада по погото. . . . Явно ...
12.08.2010 17:50
И Пацо май си пада по погото.... Явно освен мускулната треска, която няма да е само във вратовете, ще сте и в синини!!!
Но можете да предадете този си безценен опит на бабите, които ще вземат дейно участие в spirit-а... ;)
цитирай
10. gothic - Пада си Пацо, пада си. . . . Обаче от ...
13.08.2010 12:02
Пада си Пацо, пада си....Обаче от вторият ден задраскай Евърласт....;)
цитирай
11. basst - Знаех си аз, че не е само Орти с мус...
13.08.2010 13:26
Знаех си аз, че не е само Орти с мускулната треска и синините.... ;)
А онова е официалната програма...може да има промени ...в движение...;)
цитирай
12. gothic - Поболял се бил. А аз верно имах си...
13.08.2010 22:41
Поболял се бил. А аз верно имах синини. Сбъркъх първата вечер да не отида с кубинки а с едни патъци, нещо като кецове и да се метна с тях в погото на SLAYER. Няколлко кубинки по-късно ноктите на палците и на двата ми крака посиняха и още са си такива :)
цитирай
13. kass - basst
14.08.2010 10:12
лелее, човек да няма търпение да остарее :), на тия наште баби да им завидиш чак, все пак по тяхната младост рока беше забранен, не могат да си идат от тоя свят без да са чули трескавата музика на живо и да са подрусали глави, колкото до мускулната треска, тя е резултат от нередовно куфеене :):):)...
цитирай
14. анонимен - ааа, така ли?
14.08.2010 11:09
аз се чудех къде са тукашните поетеси, а те се уредили с безплатни билети:)))
цитирай
15. ckarlet - Актуална тема, Вasst! Хубаво е, че ...
14.08.2010 12:27
Актуална тема, Вasst! Хубаво е, че можем да се пошегуваме и с това, но какво ли им е на тях...
Поздрави!
цитирай
16. krotalka - Че нали са връстници на рока,
14.08.2010 14:55
какво им пречи да се порадват и припомнят младите години...
Тия дни по немската телевизия тръгна едно ново предаване - "Рок вместо пенсия". Могат да засрамят много от днешните младежи със свиренето и пеенето си, а и в танците има на какво да се научат младите от тях.
цитирай
17. apostapostoloff - Грешка, голяма грешка!
14.08.2010 17:43
Сега, когато дори и руснаците сменят столицата си, отново е актуална идеята на инж. Юри Бибин, който предлагаше нашата столица да се премести в Луковит. Там, ТАМ трябва да се устройват такива купони. А не по курортите, защото ще стане лошо!
цитирай
18. darktales - Не знам за пенсионерите, но аз лично ...
14.08.2010 23:38
Не знам за пенсионерите, но аз лично толкова грозни девойки - толкова много и толкова грозни - събрани на едно място досега не бях виждал, билив ми, честен кръст.
цитирай
19. malkiatprintz - На първа линия - всички, които са с ...
14.08.2010 23:38
На първа линия - всички, които са с паркинсон, да с ипокуфеят на воля! Поне няма да им трябват слухови апарати :) Пък и хубави жилища са им приготвили, с хубав, свеж цвят, ама откога вече ги правят от плат, а не от дърво, и с цип вместо с капаци? Хммм... ама и името на фестивала е подходящо - след концертите като нищо ще се напълни с духове... :)
цитирай
20. jones - Защо...
15.08.2010 04:41
... не бе обявено, както се говореше "Ерекция" със специалното участие на Ерик Форестър! :)
цитирай
21. basst - Брейййй, кво станало тук, докато ме ...
15.08.2010 15:47
Брейййй, кво станало тук, докато ме няма?! ;)
Касс, аз за това гледам да куфея сега, че май до техните години няма да го откарам..;)
Анонимен - не с рогите, де.... Поетесите не са само баби.... има свеж плът и тук :)*
Скарлет, мила, човек трябва да умее да се шегува... Ще цитирам един от героите в "Тютюн" - "Ние нямаме нравствената сила на славяните да се насмиваме над самите себе си"...Прекрасен ден ти желая :)*
Кроти, нищо лошо.... Но иди сега в морската да видиш за кво иде реч - още от входа те лъхва влажен, горещ въздух с мирис на масе.... Спокойно може да се надрусаш и без участваш в концерта :D
apostapostoloff - Аз съм по-навита да я преместим във Велико Търново.... А това народонаселение, което е тук и спи по пейките и палатките - дали ще има място в Луковит за тях? ;)
darktales - Да ти кажа и момченцата не са на кой знае каква висота ;) Но ти препоръчвам да се разходиш между промоутърките, които щъкат из центъра - доста засукани девойчета можеш да намериш...;)
Принце, верно много духовно ще се почувстват....в последствие.....;)
jones - Не мога да отговоря - не съм от организаторите - познавам само промоуторите им :)))
цитирай
22. basst - Готик. . . това пого. . явно мнооооо ...
15.08.2010 16:26
Готик...това пого..явно мнооооо боли...:((( То на ръгби го избива ;)
За следващия път, двамата с Орти.... курс да проведете:
"Как да оцелеем на SPIRIT ?" :D
цитирай
23. анонимен - Хей, младежите!
15.08.2010 17:01
Леко с бабите! Знаят те две и двеста, нито ще се узорят, нито ще се посрамят!
Ай, да им се невиди...Все бързате кръвното и дископатията да ни лепнете!
За концертчета, вие на първа линия, да позабършете някое маце на плажчето, първи сте...Ама и ние мераци имаме, не са ни много годините и болежките!
И с компютрите свикнахме! Я гледай какъв сърф прайм из нета...
Ха ви приятна раздумка на наш гръб и умната!
цитирай
24. gothic - :)
15.08.2010 17:16
basst написа:
Готик...това пого..явно мнооооо боли...:((( То на ръгби го избива ;)
За следващия път, двамата с Орти.... курс да проведете:
"Как да оцелеем на SPIRIT ?" :D



Не съм баш сигурен, че ръгбист ще оцелее в погото. Дано Гената се завърти насам да ти каже от каква позиция се пробваше да прави клипове на Slayer. А за курсовете - не бери грижа! Обаче следващият път като наминеш насам - не по мини и 12 см. токчета, а с кубинки, стари дънки и някоя износена тениска. Да няма щети на одеждите. И не с Van Halen, а с по-подходящи за пого неща. Да попиеш атмосферата ;))))
цитирай
25. basst - Хе-хе, анонимно бебе :) Никога не ...
15.08.2010 17:24
Хе-хе, анонимно бебе :)
Никога не съм се съмнявала в способностите Ви - винаги съм се изненадвала.... Ако моите баби бяха живели в нашето време...чудеса от храброст биха сътворили :)))
Многи си Ви обичаме ние Вас, страхотни сте..пък и....
Уважавай старостта - тя е твоето Бъдеще.. :)***************
цитирай
26. basst - Пацо, ако ще се наложи да се ритаме - ...
15.08.2010 17:27
Пацо, ако ще се наложи да се ритаме - металните токчета вършат перфектна работа...;) Но не съм сигурна, че само облеклото ще ми е проблемът....
Освен това нещо физиката ми не е особено подходяща за този род танци... Все едно да ме пуснат на турнир по сумо?! Ще ме отнесат като куцо пиле - домат :D
Не мож ме изчегърка от терена...:Р
цитирай
27. gothic - Светли,
15.08.2010 17:50
то не е само ритането. Повярвай ми, че кубинките са най-подходящи. Има и едни такива работни патъци, с киселинноустойчиви подметки и метални вложки на бомбетата. Обаче за другото си съвсем права, за жалост :Р
цитирай
28. basst - Мисля, че в повечето случаи съм и...
15.08.2010 18:01
Мисля, че в повечето случаи съм имала реална представа за това, което съм ( поне така си мисля ) и за това, което става около мен....Определено мястото ми не е този терен :Р
цитирай
29. gothic - Мисля, че в повечето случаи съм и...
15.08.2010 20:12
basst написа:
Мисля, че в повечето случаи съм имала реална представа за това, което съм ( поне така си мисля ) и за това, което става около мен....Определено мястото ми не е този терен :Р



10x !!!
цитирай
30. анонимен - Епа що не? :)
17.08.2010 06:09
цитирай
31. basst - Прав си - нема лошо. . . . . Жегичка ...
17.08.2010 13:09
Прав си - нема лошо.....
Жегичка обаче е мноооооогоооооо...;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: basst
Категория: Други
Прочетен: 1265098
Постинги: 72
Коментари: 2004
Гласове: 2533
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930