Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2010 08:00 - Цвете мое
Автор: basst Категория: Други   
Прочетен: 10277 Коментари: 7 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Честит празник
 на
всички,
които
носят
името
на
ЦВЕТЕ.

Бъдете живи, здрави и все така желани
като аромата
на
ЦВЕТЯТАТА

image

Ще ме видиш в нечия сълза,
паднала в горчива тишина!
Ще ме чуеш в нечий тъжен глас
като стон в песен от угаснал смях.


image


В капки дъжд ще ме сбираш,
жадно ще ме отпиваш
и без дъх ще очакваш нощта!
Светлина ще докоснеш,
слънчев лъч ще откъснеш,
като хляб на бездомник ме раздай!

image

Добър вечер, скитнице!
Добър вечер, мила моя!
Прегърни ме, блуднице,
целуни ме от неволя!
Със треперещи ръце
милвам днес косите твои!
Добър вечер, цвете мое! Цвете мое!


image


Ще откриеш купища лъжи
в две бразди под моите очи!
Ще ти липсват и сълзите ми,
в чужда скръб мене ли ще утешиш?


  image

В капки дъжд ще ме сбираш,
жадно ще ме отпиваш
и без дъх ще очакваш нощта!
Светлина ще докоснеш,
слънчев лъч ще откъснеш,
като хляб на бездомник ме раздай!







Тагове:   цвете,   мое,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Честит празник!
28.03.2010 08:52
Много здраве, любов и късмет на всички именици!
цитирай
2. vanex - !
28.03.2010 08:53
Връбница не е празник, нито на върбите, нито на цветята- а е важно възпоменание на влизането на Исус в град Йерусалим, там където са го мъчили и убили. И тъй като жителите на града първоначално са го приели за Спасител и са
го приветствали с палмови клонки. но тъй като оп нашите земи няма, то църквата е приела в нази 6-та постна неделя да се използват символично върбови клонки. на запад, където виреят още ги използват палмовите клонки и даже неделята се казва Палмова :)
цитирай
3. ckarlet - Честит празник и от мен на всички, ...
28.03.2010 12:53
Честит празник и от мен на всички, които празнуват на този хубав християнски празник!!!
цитирай
4. 0rth0d0x - Честит празник и от мен, Бейб :)
28.03.2010 14:01
:))
цитирай
5. malkiatprintz - Честито, Басст, макар и на патерици ...
29.03.2010 06:59
Честито, Басст, макар и на патерици :) Хайде бре, няма ли да се окомпютриш накрая, че да започнеш да влизаш малко по-често? Ами така де, с кого да танцувам? А то щеше да е аржентинско танго, то щеше да е салца.... а и първи април идва, щяхме да организираме четирибой с Готик и Фрина.... :) А ти се скатаваш по тъч-линията! :)
цитирай
6. basst - Честит Ви празник! Аз със закъсн...
29.03.2010 08:36
Честит Ви празник! Аз със закъснение си отговарям....нали си нямам комп...:((((
Живи и здрави да сте :)
Мамас, Да са много обичани нашите именници! :)
Vanex, Благодаря за краткия, но съдържателен урок по християнство :) Беше ми полезно...Винаги има, какво ново да се научи или да се припомни забравеното! Но нека си празнуват хората - важното е да се чувстват добре :)
Скарлет, мила, дано да празнуват и да се веселят с любимите им хора :)
Оооо, Бейбииии, благодаря ти :)*
Принце, Не се скатавам....изобще!!! Просто ще се окомпютря...но по-нататък във времето... И вие ми липсвате :((((
цитирай
7. gothic - Дано да е по-скоро. . . . Честито и на ...
29.03.2010 09:54
Дано да е по-скоро....Честито и на мен на патерица :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: basst
Категория: Други
Прочетен: 1265529
Постинги: 72
Коментари: 2004
Гласове: 2533
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930